avatar Ten blog prowadzi Paweł z miasteczka Mikołów. Od października 2011 mam przejechane 78287.12 km.
Jeżdżę ze średnią 28.55 km/h. Więcej o mnie.

2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy pawelwafel.bikestats.pl
free counters

Kalorie: 1681 kcal

Dzień #4 Końcówka Węgier i wjazd do Chorwacji

Środa, 9 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Kolejny dzień, który z założenia miał być lajtowy... A wyszło jak zwykle :D Obudził nas mróz. Tak zimno jeszcze nie było. o 6 rano garmin pokazał 8 stopni (czyli jakieś 5 w rzeczywistości). W nocy chyba było blisko zera bo roślinki przed namiotem jakby lekko oszronione. Minusy spania w szczerym polu. o 7 przyjechali rolnicy w liczbie ok 10 sztuk, co dało nam do namysłu, że może by już czas się zebrać żeby kombajn nas nie przejechał :p Nikt nam nic nie powiedział na szczęście. Rosa + ziemia "z pola" sprawiły że namioty zostały ubłocone. Buty również, które przez cały dzień wytrzepywałem. Wyjeżdżamy przed 9. Powoli turlamy się do Chorwacji. Szybko robi się ciepło. Temperatury dochodzi do ok. 25 celcjuszów. Opalenizna poprawiona. Przed Bataszkiem trąbi na nas jakiś Polak, który później zatrzymał się, czekając na nas żeby zaproponować nam kawę. Chwilę potem siedzimy przy stoliku w kawiarni. Dalej zostaje nam 15km, szybkie sprawdzenie dokumentów i już jesteśmy w Chorwacji. Szukanie marektu = 4km nadłożone i brak marketu mimo OGROMNEGO znaku KONZUM przy głównej drodze... Próbujemy poszukać miejsca na namiot w czyimś ogrodzie, ostatecznie dostajemy. tylko wodę do gotowania. Z resztą nie mamy czasu pytać się dalej i rozbijamy więc przy polu kukurydzy.