avatar Ten blog prowadzi Paweł z miasteczka Mikołów. Od października 2011 mam przejechane 78287.12 km.
Jeżdżę ze średnią 28.55 km/h. Więcej o mnie.

2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy pawelwafel.bikestats.pl
free counters

Kalorie: 2642 kcal

Dzień #7 Bośniackie Góry, ponad 2200 w pionie, wjazd do Czarnogóry

Sobota, 12 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Zbieramy się z "ogrodu" starszego państwa przed 9. Rano w namiocie miałem 7 stopni. Dzień zaczynamy z grubej rury - 7 kilometrowy podjazd. I tak całą drogę. Najwyższy punkt wg garmina to 1150m, skąd to zaczęliśmy zjeżdżać do Czarnogórskiej granicy. Południe Bośni nie obfitowało we wioski po drodze z racji gór. Kilkadziesiąt kilometrów gór, lasów i nic więcej. Musiałem przez to lekko przegłodować. Specjalnie odpuściłem zakupy w Srajawie, które minęliśmy, myśląc że będzie coś dalej - myliłem się :D Ostatecznie 20km przed granicą w ostatnim miasteczku kupiłem 2 lajony i colę na stacji, bo już zaczynało mi odcinać prąd z głodu. Od tego czasu zauważyłem, że mam mało powietrza w tylnym kole, a śmiałem się wczoraj, że bieżnik lekko wyłysiał przez obciążenie. Zjeżdżam do granicy na tym co mam, ale między granicami bośniacką i czarnogórską jestem zmuszony zmienić dętkę, bo mimo dopompowania szybko zeszło. Przy okazji zmieniam opony przód z tyłem. Tankujemy wodę zaraz za granicą. z Braku miejsca do spania jesteśmy zmuszeni przejechać do Pierwszego miasteczka gdzie znajdujemy "camping" po 3 euro od łeba, który de facto był jakimś krzywym ogródkiem, nikogo tam nie było i nie było też normalnej toalety, nie mówiąc nawet o prysznicu. Jedynie co było do wychodek typu "na małysza".