avatar Ten blog prowadzi Paweł z miasteczka Mikołów. Od października 2011 mam przejechane 78287.12 km.
Jeżdżę ze średnią 28.55 km/h. Więcej o mnie.

2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy pawelwafel.bikestats.pl
free counters

Dzień #14 Ostatnie kilometry Chorwackiego wybrzeża

Sobota, 19 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Ostatni nocleg w łóżku..

Rano od Państwa dostajemy obiecaną kawę, a do tego kanapki, szynkę, ser oraz sok jabłkowy. Zajadamy. Starszy pan Marko opowiada nam o Jugosławii, Papieżu JP2 etc. Trochę czasu schodzi nam słuchając opowieści. Dziękujemy, robimy pamiątkowe zdjęcia i jedziemy. Panm Marko dał nam adres żebyśmy za rok przyjechali się napić :D Po 20km wyjeżdżamy z cywilizacji. Droga zaczyna znów biec wybrzeżem. Pnie się w górę. Żar leje się z nieba, a po drodze nie mijamy praktycznie niczego. W miejscowości Karlobag kupujemy po 2l coli, która wystarcza na jakieś 20km. Po 80km od startu zagadujemy miejscowych czy nie dostaniemy jakiejś wody, bo pragnienie znów sięgało zenitu. Pani napełnia nam bidony i dostajemy butelkę zamrożoną na kość. Chcemy zrobić porządny dystans i dojechać jak najbliżej odbicia na NE. Po 170km szukamy campingu. Znajdujemy znów drogi camping po 10 euro od łeba w miejscowości Selce. Decydujemy się więc szukać taniego pokoju. Znajdujemy pokój w cenie campingu czyli 20 euro. Wysypiamy się ostatni raz w łózkach, robimy pranie, ładujemy powerbanki...