avatar Ten blog prowadzi Paweł z miasteczka Mikołów. Od października 2011 mam przejechane 78287.12 km.
Jeżdżę ze średnią 28.55 km/h. Więcej o mnie.

2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy pawelwafel.bikestats.pl
free counters

Kalorie: 2092 kcal

Dzień #13 Trogir -> Zadar

Piątek, 18 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Rano obudził mnie Krzysiek szurający w namiocie. Na śniadanie bułki z kremem czekoladowym i idę jeszcze pod prysznic wykorzystać dobrodziejstwa campingu. Zagaduje nas Ewa, która zwiedza z sakwami chorwackie wyspy. Zaprasza na zlot sakwiarzy gdzieś na śląsku. Ruszamy o 9:00. Tego dnia spotykamy na drodze wielu sakwiarzy. Wszyscy zmierzają w przeciwnym kierunku - na południe, ale za to my mamy wiatr w plecy od Zatoki Kotorskiej :D Jedzie się w miarę dobrze. Teren względnie płaski. Po drodze zwiedzamy Szybenik, który okazuje się dla nas niedostępny z racji schodów na starówce. Przez Split przejeżdżamy zatrzymując się tylko kupić napoje. Kolejnym miastem jest Zadar. Cykamy kilka fot, objeżdżamy stare miasto i zaczynamy szukać noclegu. Wodę nabieramy z kurka przy stacji. Kilka km za Zadarem za chyba 3 zapytaniem dostajemy pozwolenie. na rozbicie się. na podwórku. Starsi Państwo mile nas przywitali. Okazali się emerytami pracującymi całe życie w Sidney, mówili dobrze po angielsku :) Dostaliśmy piwo do naszego kolacyjnego klasycznego makaronu(self-made) i zostaliśmy jeszcze zaproszeni na kawę rano.
Na wyjeździe z Zadaru znowu łapię kapcia po gwałtownym hamowaniu przodem. Tym samym zużywam ostatni zapas.