avatar Ten blog prowadzi Paweł z miasteczka Mikołów. Od października 2011 mam przejechane 78287.12 km.
Jeżdżę ze średnią 28.55 km/h. Więcej o mnie.

2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy pawelwafel.bikestats.pl
free counters

Kalorie: 1916 kcal

Dzień #16 słoweńskie wioski i podjazdy pod 20%

Poniedziałek, 21 września 2015 · dodano: 25.09.2015 | Komentarze 0

Rano od gospodarzy dostajemy kawę i coś słodkiego do niej. Zbieramy się i ruszamy standardowo ok. 8:00. Postanawiamy nie jechać na Lublanę, tylko skrócić trasę. Efektem czego było przewyższenie w okolicach 2000m. Krzysiek nie czuje się na siłach więc nie nękam go dłużej i pytamy o rozłożenie się przy posesji. Trafiamy na młode małżeństwo mówiące po angielsku. Dostajemy dodatkowe karimaty(Które biorę i śpię dziś na czterech :D) a Krzyśkowi przypada gruba mata samopompująca. Po kolacji (makaron z sosem) dostajemy kakao i ciastka. Omawiamy jutrzejszą trasę na ipadzie. Odradzają nam przejście graniczne bardziej an wschód z racji na górki. Jedziemy więc prosto na północ. Nawet dostałem na chwilę laptopa więc mogłem sprawdzić czy mam jeszcze miejsce na garminie i przy okazji zsynchronizować aktywności z garmin connect. Dostajemy hasło do wifi, a zasięg nawet dosięga do namiotu. Prawdziwie królewski nocleg.

Planowaliśmy dziś dojechać do granicy, ale sztywne hopy w dużej ilości zrobiły swoje.