avatar Ten blog prowadzi Paweł z miasteczka Mikołów. Od października 2011 mam przejechane 78287.12 km.
Jeżdżę ze średnią 28.55 km/h. Więcej o mnie.

2020: button stats bikestats.pl 2019: button stats bikestats.pl 2018: button stats bikestats.pl 2017: button stats bikestats.pl 2016: button stats bikestats.pl 2015: button stats bikestats.pl 2014: button stats bikestats.pl 2013: button stats bikestats.pl 2012: button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy pawelwafel.bikestats.pl
free counters

Maks. pr.: 0.00 km/h
Podjazdy: 1200 m
Rower:romet

Beskidy cz. 2

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 6

Od cioci wyjechałem o podobnej godzinie co wczoraj, kilka min. po 8. Pogoda zapowiadała się wyśmienicie:

Dalej do Suchej Beskidzkiej klimatyczną(lecz trochę zniszczoną), leśną drogą z kilkoma serpentynami

W Suchej w Tesco kupiłem sok i czekoladę, co potem okazało się za niewystarczające.

Od tego znaku prowadził idealny asfalt na szczyt, 20km cały czas pnąc się w górę.

]

Na szczycie:

Na szczycie pogoda zaczęła się psuć. Wracając co chwilę kropiło. Kilka razy chowałem się na przystankach, przeczekiwałem deszcz, zakładałem kurtkę i w drogę. Po kilku km "doganiałem deszcz" i sytuacja się powtarzała. Przed Zatorem był to już któryś z kolei raz. Po przejechaniu w deszczu ok. 1km zobaczyłem suchą, nietkniętą przez deszcz drogę.. na horyzoncie błękit, a z przeciwka rowerzysta na krótkensa.. A ja z pampersem nasiąkniętym wodą, w kurtce i wodą w butach. No, ale poprawa pogody mnie zmotywowała ;) Musiałem dokręcić do 200km, bo przez Tychy raczej tyle by nie wyszło. Odbiłem na Mysłowice. W Imielinie znowu kropiło, na szczęście ostatni raz.
Na przełęcz nie było łatwo wjechać, zważywszy na moją kasetę 18/11 6rz. Kilka razy się zatrzymywałem na chwilę oddechu(kiedy zaczęły się serpentyny). Na przełęcz wdarłem się na przełożeniach 42x18. Muszę zmodernizować ten napęd...

Kategoria samotnie

Muszka
| 21:54 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Ja zawsze na podstawie mapy trasy, którą pokonałem sprawdzam. Zaznaczam na swojej mapce i dopiero potem wrzucą na stronę. Wtedy nie sprawia to dużo problemu.

Trzy przydane linki:
Oficjalny wykazd gmin http://wybory2010.pkw.gov.pl/geo/pl/000000.html
Na tej stronie da się wyświetlić mapę z granicami gmin http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/
A tu mapa gmin w dużej rozdzielczości http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b3/POLSKA_woj_pow_gminy.png
pawelwafel
| 20:48 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki. Mam tam konto i owszem próbowałem, ale jednak zapamiętanie nazw/szukanie w jakich gminach byłem to trochę nie dla mnie.
Muszka
| 18:52 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Kąsek ładnej trasy z niezłą średnią ;) Gratuluję
A bawisz się może w zdobywanie gmin ? (zaliczgmine.pl)
pawelwafel
| 18:14 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Dzięki ;)
bartex1997
| 12:45 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Gratuluję fajnej wycieczki/ wyprawy. Ale fajne asfalty są u Ciebie i żadnego blachosmrodu na nich nie widać:) Naprawdę zacnie:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzepo